12 Ekim 2013 Cumartesi

Demokratikleşme Paketi

Geçen haftaki Habere Dair yayınımızda özellikle 4 dosyada yoğun emeğim vardı: demokratikleşme paketi, Fukushima 50, Şevval Sam'ın Tango albümü ve Kazova Fabrika İşgali.

Demokratikleşme paketini yeni yeni oturttuğumuz bir formatta hazırladık. Paketin ana maddeleri ile alakalı mekanlara gidip bol bol esprili anonslar çektik.

Fukushima nükleer santralinde nükleer sızıntı meydana geldikten sonra orada kalıp durumu kontrol altına almaya çalışan sayılı mühendislerden olan Atsufumi Yoshizawa'yı 2 hafta boyunca aradım. BBC bile Fukushima'da kalanlardan yalnızca bir tanesine ulaşabilmişti. Sonunda Yoshizawa'yı bir Skype görüşmesi için ikna ettim.

Şevval Sam ile yeni tango albümünü konuştuk. Şevval Hanım'la tango yaparken bir anons çekmek için çok dil döktüm ama ikna edemedim :(

Kazova kazak fabrikasının işçilerini 2 haftadır takip ediyordum. Patronları sırra kadem bastıktan sonra haklarını alabilmek için fabrikayı ele geçirmişlerdi. 8 işçinin ilginç hikayesini sizlerle paylaşmaktan keyif aldım...

Tüm bu dosyalar ve daha fazlası için:
http://tv.cnnturk.com/video/2013/10/07/programlar/habere-dair/habere-dair-04-10-2013/2013-10-04T1930/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevilenler