25 Eylül 2012 Salı

Reysi Kamhi: "Tasvirleri Atlıyorum"



Geçen hafta söz vermiş olduğum gibi, Reysi Kamhi mini-belgeselimiz hazır. 13,5 dakikada, genç sanatçının kişiliği, bugüne kadarki işleri ve yeni sergisi hakkında eğlenceli görsellerle desteklenmiş bilgiye sahip olacaksınız. Tabi beni kurmaca ve belgesel arasındaki ince çizgi enterese ettiği için, ressamlığın kaybolan bir meslek olup olmadığını sorgulayan sembolik sahneler eklemeden de edemedim. Umarım hoşunuza gider...

"Ressamlığın kaybolan bir meslek olduğuna inanmıyorum." diyor Reysi. Peki, hangi meslekler kaybolur? Bunlarla mekan ve hafıza arasında nasıl bir ilişki kurulabilir? Cevapları 27 Eylül-24 Ekim arasında, PG Art Gallery'de gerçekleşecek Tasvirleri Atlıyorum sergisinde kendiniz keşfedebilirsiniz...

Bu belgesel bana büyük bonkörlük göstererek kamerasını ödünç veren asker arkadaşım Semih Kumbasaroğlu ve film montajı ile alakalı teknik sorunlarımı her zaman, bekletmeden çözen lise arkadaşım Murat Gönül olmasa tamamlanamazdı. İkisine de çok teşekkür ediyorum.

Videomuzda the Black Heart Procession grubunun Touch and Go Records etiketiyle çıkmış olan Amore del Tropico (2002) albümünden Tropics of Love parçası kullanılmıştır. Ayrıca, kapanış sekansı için, Edward Sharp & the Magnetic Zeros grubunun Vagrant Records etiketiyle çıkmış olan Alexander (2011) albümünden, Truth parçasını ödünç aldım. Bunlar Reysi'nin üretirken dinlemekten en çok keyif aldığı parçalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevilenler